Dopdag

I bland blir de inte som man tänkt sig, eller rätt ofta kanske=)

Ska på dop idag kl 13.30, men inte säkert min äldsta grabb ska med.
Började bli dålig i går, täppt i näsan o röd blommig på kinderna, väntar bara på febern då...

Veckan har varit lugn, har inte stressat ett dugg. Känner mig lugn o harmonisk fast ja är ensamma mamman, hur härligt som helst. Sen har jag fortfarande den där "grinklumpen" kvar men den beror ju på att jag slutade på jobbet... Får liksom grin attacker lite då o då, kommer plötsligt... Men som sagt, "bara att gilla läget"

Är trött idag, va uppe ganska länge för att vara jag nu för tiden. Har sovit vid 21 varje kväll o i går somna jag vid 1, kanske blir lite kaotiskt i dag då om ja ska vara trött, haha
Fick ju kvällsfrämmande igår, vännen J kom ner, så trevligt! De måste vi göra om;-)

Nu ska man fixa lite hotellfrukost åt mina barn o kompisen=)

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0