Magis

Lillgumman åkte väl på magsjuka på söndagskväll.
Ja säger bara de "Släng dig i väggen tjejen som är med i exorcism filmen, för min lillgumma slog dig med hästlängder i o kräkas" Vet inte om ja ska var direkt stolt över de...
Igår va hon slö o allmänt hängig o i dag full fart o raka rör.

Min äldsta grabb kom hem i dag med ett leende på läpparna o säger "Mamma, mamma vet du va jag gjort för roligt på skolan i dag"
Jag funderar o tror att han gjort nått roligt på slöjden för de brukar vara hans höjpunkt... Men jag svarar "Nä, va har du gjort för kul?"
"Jag har skrivit om Skåne" säger han o är överlycklig
Jag hade fullt sjå att inte börja asgarva=)=)=)=)=)=)
Frågade va de skrivit men de kom han inte ihåg men han tyckte de va kul i allafall. Barn är för härliga alltså!

Nu hör ja att lillgumman gör bus...

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Ja du, man tror att man känner sina barn men ibland överraskar de verkligen ha ha.



Hoppas ni kryar på er snart så att vi kan ses.



kram S

2009-11-04 @ 08:18:17
Postat av: Fruj

Absolut, dansar "friskdansen" för fullt ;-)

2009-11-04 @ 13:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0