Kizz - Här kommer ja!

Jag ska på Kizz i Sthlm den 12 juni... ja, ni läste rätt =) Helt galet, men va gör man inte för den man älskar!

Han jag bor med är ju ett stort Kizz fan o när han fick veta att de skulle komma hit till sommaren så ville han ju bara se dom, å de kan jag ju förstå att han vill.
Dem han ska åka med åker par så jag försökte lite fint när han frågade första gången om jag ville följa med att han kunde ju fråga nån av grabbarna. Men eftersom ingen ville så sa jag "Ok, jag ställer upp o följer med för din skull"
Alltså, tror aldrig ja sett en sån lycklig karl ;-)

Nu blir de till att lyssna på lite kizz låtar innan jag åker dit så jag inte ser ut som ett stort frågetecken för de är jag ju ganska duktig på att se ut som!

Å namnen på dessa figurer, ja gissade på star, cat, fladdermusen o tappade en medlem också, detta bådar inte gott, haha

Få se nu om ja kommer ihåg, Star, demon, catman, spaceman. Låter som seriefigurer ;-)

Blir säkert en rolig upplevelse!



Kram M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0