Födelsedag

Känns inte som man fyller år längre... Slutade fylla år där vid 22 tror ja, haha. Känner mig inge äldre iallafall ;-)

Min man kom hem med blommor i går som grattis i förskott, sen hade han köpt ljus också, gulligt!
Jag hade ju redan fått present, va ju o klippte o färga håret, de va ju min present.

Har precis kommit hem från pappa, tror han blev överraskad över tröjan han fick, fick en likadan som min man. Mamma hade också köpt kläder åt honom, byxorna o t-shirten som hör till.

Huvtröja vuxen

T-shirt Red Eagles

Bomullsbyxa vuxen

Han kommer verkligen se ut som en Timrå n**d, haha
Min man blev lite sotis på honom tror ja, men då får han önska sig resten av tomten, hihi

Kram M



Kommentarer
Postat av: loggy

Grattis!

2009-11-08 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0