Långt mellan gångerna...

Långt mellan gångerna jag skriver nu, hinner liksom inte med mig=)

Lillgumman åkte på feber i onsdags, skyhög. Torsdags hade hon prickar/blåsor i ansikte, armar och ben. troligtvis nässelutslag efter febern. Såg precis ut som hon bränt sig på en brännässla.

I torsdag när jag kom hem stod de blommor på bordet, 3 rosa gerberor



Tänkte, nämen oj va har hänt med min man... men när ja läste kortet så va de från min vän S. så här stod de:

Tack för att du alltid
finns att lita på.
Vad man än behöver
så finns du där
som världens bästa vän!
Kram S

Tack själv för att du vill vara min vän måste jag få säga ;-)

Nu ska ja åka en snabbis till birsta å köpa en farsdags present, vet inte riktigt va ja ska köpa...
Hmm men nått blir de=)

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0