Dra mig baklänges

Hjälp vilket kaos på birsta, folk är inte kloka!
Bara å ta sig till parkeringen tog mig 20 min i bilkö o sen hitta en parkering, jisses.
Men tillslut hitta jag en, sprang in, tittade på lite smycken men va alldeles för dyrt så de blev en annan sak.
Vågar inte skriva än, vet att min man brukar läsa min blogg=)

När jag kommer hem står min man o mina två grabbar redo för att åka o bowla med pappa. Han fick ju de av oss i födelsedagspresent för ett halvår sen, man får ju skämmas... Men ni vet väl hur de är o få ihop tiden, inte lätt när man har många järn i elden. När ja kommer in i köket har min man städat så fint, tack älskling de värmde!

Ska jag bara se till att middagen är klar o ljusen är tänd när han kommer hem =) Blir nog en trevlig o mysig lördagskväll ;-)



Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0