Tvättstuga andra dagen på rad

Jaha då är de andra kvällen man offrar för att tvätta, fast jag har ju själv valt de ;-)
Såg när jag tvättade i går kväll att tiden i mellan 17-22 i kväll var ledig, så då tänkte jag att man kanske ska tvätta lite stora saker som typ täcken, kuddar, mattor, stolsdynor.
Så nu håller jag på med de, skönt när de är gjort.

Jag o barnen tog en sväng ner på byn o köpte lördagsgodis. Sen hälsade vi på svärmor o lekte i lekparken.
Nu börjar man bli lite hungrig när man ser alla grannar stå o grilla. Min man är fortfarande i lägenheten o lägger golv, men de va inte mycke kvar nu.
Blir nog inge grilla för oss, slutar väl med skräpmat som vanligt...

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0