Tung dag

Idag har varit en riktig tung dag med mycke humörssvängningar...
Blir ju lätt så när man har olika åsiker om saker o ting...
Jag försöker hela tiden gå till mig själv
"Hur skulle jag ha gjort"
"Hur skulle jag vilja bli behandlad"
"Hur skulle jag reagera" 
 Inte säkert de är rätt tänkt, men jag funkar så.
Sen gör, behandlar, reagerar vi  på olika sätt, vi är ju olika individer.

Ska försöka släppa de i helgen, men eftersom jag är en "funderare o analyserare" så kommer ja nog inte släppa de i första taget...

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att följa magkänslan brukar funka...Det ordnar sig nog. Kramis /V

2009-05-15 @ 22:51:21
Postat av: Moster B

Helt säker på att du gjorde helt rätt! kram moster

2009-05-16 @ 20:38:26
Postat av: S

ja, svårt att släppa tankarna när de sätter igång...förstår precis. Hoppas att helgen har varit bra i alla fall. Vi tackar i alla fall för god mat och trevligt sällskap, TACK! Det gör vi om, hemma hos oss.

Kram S med familj

2009-05-17 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0