Ond cirkel

Nu har man inte skrivit på länge, men livet står ju absolut inte still, vill ja lova!!!

Syrran har köpt en lägenhet som måste total renoveras, från golv till tak.
O hennes sambo pluggar o blir borta till 10 juni, har redan varit borta en månad.
Så vi runt om måste ju ställa upp o de tycker ja är självklart. Hade jag också varit i den sitsen så hade jag också behövt hjälp. Men allt blir ju liksom en ond cirkel...
Man hjälps åt att ha lilleman eller så är man nån av oss o grejar i lägenheten.
O så här har de varit ett tag nu, min man har varit där nu flera dagar o jag jobbar ju så mina små har fått varit hos mormor o moster nån dag. O när man har jobbat så är man trött i bland men kan ju inte direkt vila om han är i lägenheten, ja har ju 3 barn att ta hand om ;-) O helgen har ju också gått åt till att vara där så då har de inte blivit till att vila då heller. Sen finns de alltid saker i sin egen bostad som måste göras.
Så i torsdags va jag så illa mående o svimfärdig, ja va så trött o matt i kroppen.
Kroppen sa liksom i från... Så jag tog o sov 2,5 timme efter jobbet o de va välbehövligt!
Idag ska min man åka dit o lägga golv sen byts vi av o jag åker dit o målar.
Mamma o Pappa har åkt utomlands o blir borta i 14 dagar så nu gäller de att de inte står still i lägenheten, sen vill jag att pappa ska ta de lite lugnt. Han har ju högt blotryck så de ä bra att han åkt så han får vila upp sig.
Slut pratat om lägenheten, snart är den klar ;-)

Sen så hade min yngsta grabb magsjuka natten till torsdag så då sov man inte många timmar, typ 2.. De va också en bidragande orsak till att kroppen sa ifrån. Fy va han mådde dåligt båda hållen o super ont i magen.

Tog en promenad i går kväll med lillgumman till moster E , så mysigt.
Försöker dra in på godsaker men de går inte... Har ingen karaktär nu för 5 öre, varför är de så svårt!
De är ju så gott med kladdkaka, morotskaka, bullar =) Allt detta finns i min frys, hur lätt är de då!




Skulle behöva röra mig också, men de är ju så j-vla jobbigt... Cykla till jobbet härom dagen o dit gick ju galant men hem... jag hade blodsmak i  munnen när jag kom hem, hjälp vilken taskig kondis.



Ha en bra helg, för de tänker jag ha. Typ äta godsaker o bara slappa ;-)

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0