Helgen

Lördagen hade vi städdag här på området.
Jag tog o sopa vår gata och kratta vår gemensamma baksida tills mina fogar så ifrån.
Hjälp va jag är som en 80 åring i kroppen...

Senare kom S med familj på middag, vi grillande o hade de super mysigt!
De gör vi om ;-)
Hennes son kom med så roliga kommentarer ,så jag fick mig ett gott skratt.

Igår grejade vi lite på framsidan. Men sen blev jag dö dålig, de kliade o snorade, nös huuur mycke som helst...

Åkte sen fast både jag o min man nös ikapp till syrrans lägenhet o målade tak o började tapetsera.
Känns som 2 timmar är bättre än ingen ;-)
Naturligtvis har syrran köpt tapeter som är mönsterpassning på.... hmmm.
Grejen är den att hon visste inte de så nu är de bara att bita ihop o fortsätta.
Efter det här rummet är klart är de ett sovrum, hall och köket kvar.
De går framåt...

Allergin är lika dålig som igår, få se om man orkar jobba hela dagen, känns som man ska ramla ihop av trötthet.
På med den positiva sidan "Allt ordar sig" =))))

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggy

Jag får väl försöka muntra upp dig genom att säga att det är TUR att du "bara" har pollenallergi. Vi som är allergisk mot djur och annat skräp är ju dåliga året om. Visserligen kan vi undvika djur, men det är inte alltid folk använder sig av klädroller t ex :(

2009-05-18 @ 08:25:13
Postat av: J

Loggy, "bara" hmm Hon Ja M då ;-) Är ju även allergisk mot djur o nötter o känslig mot kärnfrukter åxå... men de vill na väl inte säga haha kan ju inte klaga på allt när hon annars ären positiv människa! :-) /J

2009-05-18 @ 14:47:35
Postat av: Loggy

Nej man ska inte klaga mer än nödvändigt ;)

2009-05-19 @ 08:25:34
Postat av: lolis

Ni såg helt förstörda ut när ni kom hem!

Vet inte vem av er som körde bilen hem , som era ögon såg ut!!!

Din syster e då värkligen tacksam för er hjälp, det går det inte att ta miste på.Det e så glädjande att se er 3 , kvinlig form av de 3 muskeltörerna.hi hi

2009-05-22 @ 12:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0