Barnfri

Då har man varit barnfri i några timmar ;-)

Min moster E och Kusin L ringde i måndags o sa att de ville ha våra barn så jag o min man kunde hitta på nått tillsammans.
Åå de va inte lätt o hitta på nåt...
Vi kom på att vi ville gå på Birsta, å då tänker ni"varför då", eller hur ;-)

De var hur mysigt o skönt som helst o kunna strosa runt själv utan barn och utan stress och bara titta på saker till oss själva. Går egentligen inte att beskriva med ord vilken frihet de är.
Efter åkte vi till min mans bror med familjen o tog en kopp kaffe, de va super trevligt.

Nu ska vi se en film o bara mysa med varandra ;-)


Moster E och Kusin L, Tusen tack, de här va värt mycket för oss =)=)=)
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte veta HUR MYCKET ni myste med varandra!!!Haha/V

2009-05-21 @ 21:07:18
Postat av: Anonym

INTE ett TACK igen........då ä ja aldrig b.vakt igen:)

2009-05-22 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0