Stan

Idag blir de en dag på stan med syrran C o mina barn, alla utom den äldsta, han vill ju aldrig följa med, så tråkigt!
De är som han njuter o vara hemma själv, är väl lugnt o skönt=)
Ska se om jag hittar några handskar till äldsta grabben, köpte två par åt yngsta igår på ikea.

Min man har kurs hela helgen, skitkul... inte ett dugg. Den där j-vla hockeyn!
Jag får mysa själv med mina barn, de är inte fy skam de heller.
Ska spela sällskapsspel med grabbarna idag när lillgumman sover.

Nu blir de frukost o börja göra sig i ordning för staden!

Kram M


Kommentarer
Postat av: Loggy

Bra med lösen! Och självklart delar vi betrodda bloggläsare inte ut det till nån annan :) Kommer det kasnke nån bild nu också? :)



Kram!

2009-03-07 @ 10:46:54
Postat av: Moster B

HEJ!!! Nu har jag äntligen lagt in din blogg adress hos M:s dator eftersom jag nästan aldrig är hemma :-) FÖRSTÅR att grabben inte vill me... han är ju uppväxt på "ditt andra hem"... Undra du hur jag kom in på din sida utan lösen..hehe moi träffa din lillasyster..TUR.. KRam och mys med kidsen nu.. Din man kan ju ha kul på Hockey utb.. Timrå vart helt förnedrad idag..SKIT..kram kram

2009-03-07 @ 21:03:58
Postat av: Fruj

Man vet aldrig om de kommer nån bild ;-)

2009-03-08 @ 08:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0