Päron???

Nu känner ja mig utvilad, va totalt slut igår.
Efter jobbet så hade vi tvättstuga sen tog vi en sväng till ikea.
Bar lillgumman i bärsele o de får man lida för nu, fy f-n va ont jag har i ryggen eller rättare sagt fogarna!!!
Trodde inte jag skulle ha så här ont, de har ju faktiskt gått ett år...

På jobbet är de lugnt, är sportlovsvecka, blir lite långtråkigt faktiskt.

Igår satt min yngsta son o tittade i matchprogrammet som han fick på matchen. han sitter o pekar på alla spelare så ska vi säga va de heter så till slut så har han lärt sig. Han sitter o tittar o tillslut så pekar han på en o säger "Hette han Päron Svensson?" Vi tittar vem han pekar på o ja kan ju säga att han hette ju inte Päron, haha

      
Magnus pääjärvi-svensson



Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0