"Namnam"

Hade middagsgäster i går, så mysigt o träffas o surra o umgås=) Trivs så i deras sällskap!
Kom på grejer jag saknar när jag skulle duka...
Snygga bestick o snygga servetter, blir min nästa investering ;-)



Såg melodifestivalen igår o ja tyckte inte låten som vann va en sån höjdare...Men men man har ju olika smak=)

Idag skulle jag få sova ut iallafall till 8, tror ni de blev så... nopp, jag kunde inte sova.
Lillgumman o min man gick ner kl.5.30 o åt "namnam" sen va de full rulle på henne.
O när jag väl har vaknat till har ja jättesvårt att somna om så de var bara att kliva upp kl 6...
Inte konstigt att man somnar före 21 på kvällarna...

De där med "namnam", va man anväder olika ord till välling =)
När mina syskon va liten sa vi "lalla".
"Namnam" sa min äldsta grabb så då har de bara blivit att man fortsatt=)
Va säger ni om välling???


Tror ja ska göra ett försök med grabbarnas rum idag, jag gruvar mig verkligen. Nu ska leksaker säljas o kastas, nu får de vara nog!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggy

Hemma hos oss säger vi "lälling", K sa "lälle" när han var liten :)

2009-03-15 @ 12:09:27
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

TUSEN TACK för god mat och trevligt sällskap! Måste få receptet!



(Vi säger "lelling" i vår familj....)Kram V

2009-03-15 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0