Kanon dag!

Den perfekta familjedagen med vänner=)
Efter jobbet gjorde vi i ordning saft o oboy o åkte till våra vänner  S o I + son.
Där va vi ute o lekte med barnen, åkte pulka o fikade. Hur mysigt som helst!!!
De lyste i barnen när vi gjorde snö änglar, brottades, åkte pulka, gjorde kullerbyttor=)
Min äldsta grabb är så gullig, han tog han om deras son, åkte med honom på snowracer o gjorde upp en gång i snön så de skulle bli lättare för honom o gå, han är ju en toppen kille våran grabb!
När vi vuxna väl frös om rumpan va de dags att gå in.
Barnen började med att se film sen så lekte de.
Vi blev bjuden på mat, chili con carne, supergott. Tack!
Min man hjälpte dem att skotta av taket, I är lite höjdrädd ;-);-);-)
Så kul å umgås, måste ta mer vara på den tiden tycker ja, eller hur?!?!?

Nu är de bara ja o lillgumman hemma, jag är helt utpumpad efter dagen.
Äldsta grabben ska få sova hos moster J o lilleman. Han har redan planerat att han ska spela Monopol med henne, får se hur de blir med den saken.

Nä nu ska ja leka med lillgumman.

Kram M


Kommentarer
Postat av: S

Håller med om att det var en toppendag! Som du skulle ha sagt...det här gör vi om!



Kram S



ps Gissa vem som somnade ovaggad! ds

2009-03-06 @ 09:04:13
Postat av: Fruj

Kan förstå om han somnade ovaggad, de gjorde mina två också!

2009-03-08 @ 08:29:38
Postat av: Fruj

O du S... De här gör vi om=)=)=)

2009-03-08 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0