God morron

Igår va de yngsta grabbens födelsedag, 6 år blev han.
Av oss, mormor o morfar, gammelmormor fick han en cykel med växlar, precis en sann han önskat sig ;-)
Visa stor bild

Min dag började med att vi gratta lillgubben, sen dammsuga o svabba. Kl 8 va jag på affären o handla till kalaset.
9 åkte vi till klädbytardagen, fynda lite grann, men är lite besviken, va mycke skit den här gången...
Stannade på vägen hem o handlade grejer till middagen, hade ju bjudit moster B o (snart)sambo med barn på middag som tack för att de hade min lillgumma när vi va på festen.
Kom hem kl11.30, stressa runt o pynta lite, kl12 kom alla barn, då va de dags för barnkalas.
Hur lugnt piratkalas som helst, vi satt i båten (på golvet) o fika, lekte en lek sen rullade de bara på. På slutet blev de naturligtvis skattjakt o innan de gick hem fick de ett Diplom. C va super nöjd o de är ju huvudsaken de=)
I väg på boa o handlade lite godricka, på lidl o handla ytterligare grejer vi glömt =p
Vid 16 tiden åkte vi ner med lillgumman till mormor för hon ville låna henne lite, så hon har sovit där i natt, tredje gången, känns så tomt. Har hunnit umgås med grabbarna här på morron som man inte brukar hinna annars, läst saga, myst, spela.
Kl.17 kom middagsgästerna, super trevligt! De här gör vi om ;-) Av dem fick han biokort, mycke uppskattat!
Vid 21.30 somna jag helt utslagen... inte så konstigt, men de här är JAG de =)=)=)=)

Få se hur denna dag slutar, kalaset fortsätter...

Kram M

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänker på dej .Hur hinner du med allt. Kram mamma

2009-03-22 @ 08:21:36
Postat av: Anonym

Mina barn var supernöjda med kalaset. Vad du hittat på bra ....kikare,diplom mm



Stressa ner lite nu..../V

2009-03-22 @ 21:00:58
Postat av: Anonym

Mkt trevlig kväll må jag säga.. ja att ni somna då när ni skulle passa på att mysa..Men så är det när man är småbarnsföräldrar :-) TACK för mkt gooooo mat och trevligt sällskap.. och på mellan kidsens födelsedag.. hockeygrabben :-)

2009-03-23 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0