Ensamstående...

Igår hade vi hur mysigt som helst, shoppa o fikade. Jag köpte ett par vinterskor (everest) som kostat 699kr o va nersatt till 299kr. Måste ha ett par på jobbet, fryser så om fötterna, hade dåligt samvete efter ja köpt dem men jag måste ju verkligen ha ett par. Lillgubben köpte sig en ny mössa som han är så stolt över, han är så tacksam över kläder han får.
Men min rygg är inte bra efter jag bar lillgumman i bärsele. Blir till att ta de lugnt så de inte händer nåt, blir faktiskt lite rädd. Efter en dag på stan så gjorde de ännu mer ont o idag har de inte försvunnit...
Jag är 30 år å har redan problem med min kropp, fogarna, nacke, axel o skuldra.
Ska inte jag vara en pigg o happy 30 åring med inga bekymmer... tydligen inte.

Dö less på att min man är på utbildning, känns som man är ensamstående med tre barn, å då kan ni tänka er hur de känns=)
I fredag va han borta 17-22.30, hann inte ens träffas ja slutade 18, igår 8.20-21 och idag 7.30-16. Kul helg!
Ska han inte träna hockey så tittar han på hockey eller så tränar han barnen i hockey o varför inte gå hockeyutbildning också, nämen lever han för hockeyn eller. Känner hur jag är lite smått irriterad på den där förbannade j-vla hockeyn!!!
Jag tar ett djupt ande tag o andas in o sen ut, nu känns de bättre ;-)

Idag ska vi gratta mina kusiners pappa som fyller 40 år, ska bli kul.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0