En liten sammanfattning

Här kommer en liten sammanfattning av va som hänt sen sist ja skrev, är ju ett tag sen;-)

Lördag 21/2 Va på o'leary o sen blev de Aveny, blev hur full som helst, men de ska vi inte gå in på här. Man lär sig av sina misstag, eller... Lillgumman sov hos min moster B o mina kusiner. Hade gått super bra, så skönt att höra. Tusen tusen tack!

Söndag 22/2 Kalas kl.11 för lillgumman, tror jag fortfarande va lite berusad, lite skakig o bakis. Har lovat mig själv att inte lägga ett kalas så där tidigt dagen efter.
De va J o hennes familj o Loglady med familj som kom o vet ni va hon fick. Av J ett par skitsnygga jeans precis va hon behövde o en liten söt rosa ryggsäck som är perfekt när hon ska följa med sin mamma o shoppa på ikea=)
Av Loglady fick hon ett super fint smyckeskrin de är liksom rosa hjärtformat med glitter på o ett jätte gulligt halsband.
Tackar tackar tjejer med familj!



Kl 17 kom nästa gäng, då va de Gudmor o hennes familj och S med hennes familj.
Av gudmor fick hon en babylift super söt, en liten rosa resväska, bok, och en grej hennes son hade gjort. Av s en skrållan sulkyvagn, superfin.

Stäng fönstretStäng fönstret
Stäng fönstret

Tackar tackar gudmor med familj o S med familj!!!

På kvällskvisten kom grannen med ett paket, hon hade sytt rosa kudde, madrass o täcke åt dockvagnen. Hur fiiiint som helst, jag kan inte beskriva med ord hur fint de va! Tack tack tack!!!

Måndag 23/2 Seg dag, kändes som ja va bakis än...
Tisdag 24/2 Lite piggare ;-)
Onsdag 25/2 Handla lite mat
Torsdag 26/2  Till söråker o pratade om klädbytardagen vi ska anordna
Fredag 27/2 Tjejfest, ska skriva mer om den sen. Hon vi var hos är ju helt underbar!!!
Lördag 28/2 Mary kay party hos syrran. Jag blev faktiskt impad av mascaran o köpte den, 250 kr, dyrt, men men inte ofta man unnar sig o ögonfransarna blev verkligen lång o tjock=)

Efter de gratta vi mobbo som fyllt 30 år. Av mig o syrran fick han en Baja Päron, Pepsi o ipren =)
Brukar inte gratta varandra men han fyllde ju jämt så man kan väl köpa nåt litet så...
    

Igår kväll blev de film med syrran, vi såg eller rättare sagt min man o min syrra, själv låg ja o sov på soffan, Rallybrudarna. Ska se den idag tänkte jag.


Idag söndag ska ja röja!!! Min äldsta son har fått följa med en kompis till paradis badet, supersnällt.
O yngsta grabben ska få gå ut en stund så blir de stor röjning.

Återkommer om tjejfesten!

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0