Älskar mitt liv

Ja bara love mitt liv just nu, mår liksom toppen! Tror de är vårkänslorna som tinat fram=)
Har funderat "va vill jag med mitt liv", hmm, mycke svår fråga...
Kommit på en sak iallafall o de är att umgås med min familj, släkt o vänner!

Summering av veckan:
Måndag Ikea med jobbet
Tisdag hälsa på min vän A, världens gladaste (lik sin syrra V;-), gick dit med vagn i ovädret o oplogat!
Onsdag va jag på me and i party, o ja handlade inte, så skönt. Tycker de är så dyr!
Torsdag tvättstuga o ja tittade på hockey på tvn första gången, kan ni fatta, jag titta på hockey... Ville ju att de skulle vinna så de inte skulle bli nån match på lördag för då har ja bjudit middagsgäster. Men de förlorade ju, skit också!
Fredag hälsa på vännen loggan, så kul! Nu blir de lekparken snart, längtar!

Nu ska ja natta innan mina ögon går i kors, min man vill se på film, de ända jag vill se är mörkret innanför ögonlocken=)=)=)

kram M

Kommentarer
Postat av: lolis

så så ledsen att jag väckte dig ! sorry.

2009-03-14 @ 03:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0