Veckan

Denna vecka är fullspäckad vill ja lova...
I dag slutar jag sent, så när man kommer hem är de bara äta o kramas med barnen o sen sova.
I morron är de brännboll med äldsta grabbens klass.
Onsdag fyller kusin år
Torsdag studenten
Fredag avslutning och senare på kvällen är jag utbjuden på middag av, nu ska vi se hur jag ska förklara de här, hmm... Min mans bröders fru/sambo och svärmor ;-)
Fick de i 30 års present och klippning o färga håret, men den biten har ja ju redan gjort =P

V.26 har ja semester o jag verkligen längtar, ska bli så skönt!
Fast jag tycker ju naturligtvis om mitt jobb men skönt ända o ta ett break ;-) Ladda batterierna lite=)

Ha en bra vecka!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0