Sthlm

När vi kom ner låste vi våra grejor o åkte direkt till skansen.
Där hade vi de super mysigt!
Men vem såg man inte där om inte självaste Kjell Bergkvist ;-)


Barnen tyckte de va kul o se alla dessa djur men jag tyckte de gamla husen va mer intressant. Ett hus vi gick in i va över 200 år gammalt, fatta va gammalt.

Husen va ju i min storlek o dessa sängar, snacka om små....

På lördagen åkte vi in till drottninggatan för att shoppa men allt va stängt...
Så då blev de den stora lekparken här bredvid, tog med oss lite fika o satt där ett bra tag.
Sen tog vi en promenad, när vi kom till baka grilla vi, super gott!!!

Söndag blev de grönan för hela slanten, även där en lyckad dag!
Märks att man blivit äldre, trodde verkligen jag skulle dö när jag åkte Vilda musen o Kvasten.
När man va liten åkte man allt och då menar ja allt=)=)=)
Vilda Musen
 
Igår åkte vi tillbaka till drottninggatan o då blev de shopping för barnen. Själv köpte jag en tröja för 25 kr.
Idag blir de mer shopping, ska till Kungens kurva.

Ha de gott alla där hemma!

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0