Sommarkatt...

"Sommarkatt sökes!

Hankatt som är social, men busig och med glimten i ögonen,
cirka 38-52 år, sökes av mogen, mjuk och spinnande kattflicka
som gillar uteliv, resor, jänkare och varma sommarnätter och
sommardrinkar som man kan lapa i sig.
Känner du dig träffad och har kort, skriv mjau."


När jag läste denna annons så hann jag tänka mycket...
Först tänkte jag de måste ha satt in annonsen på fel sida, denna va ju på, ja va heter de, kontaktsidan...
Sen tänkte ja, f-n vilken gammal katt de vill ha och måste en katt ha glimten i ögonen...
Efter jag läst den 3 ggr så fatta ja, jag är ju lite trögtänkt som ni vet ;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggy

Hhahahhahaha, pucko! Jag läste den också häromdagen och fattade på en gång ;) Roliga människor det finns....

2009-06-07 @ 11:56:29
Postat av: Fruj

Ja snacka om att jag är ett pucko ibland, men de bjuder ja på =P



2009-06-07 @ 12:47:20
Postat av: clownen

Lång ledning ;P

2009-06-07 @ 22:15:39
Postat av: Fruj

Haha, ja den här ledningen är extrem lång ;-)

2009-06-07 @ 22:29:54
Postat av: Anonym

Vilken poet som skrivit detta. Det måste vara en sann kattälskare...Mjau /V

2009-06-08 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0