Onsdagen till ära

Hämtade lillgummans gudmors två barn på skola och dagis idag, va så skoj.
Grabben kom springande när jag kom på dagis o jag fick en stor kram, de värmde ;-)
Han hjälpte mig vart jag skulle parkera o gå in när vi skulle hämta W.
Vi tog o hyrde film och köpte ostkrokar (lill lördag)
De lekte o tiden bara swisha förbi.

Åt middag o sen greja till studenten, jag är ju med överallt o fixar o donar, men de är ju ja de ;-)

Nu blir de sängen för min del, har rätt mycket att göra i morron också, stress, stress, stress...

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du grejjat...Barnen var superglada när de kom hem och lilleman sa så här om "hemlisen" Ska du inte fråga vad vi åt mamma? Nej sa jag det var ju en hemlis...Det var i alla fall inte ostkrokar, sa han...Haha Tala om att inte kunna hålla sig/V

2009-06-10 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0