Varför utsätta mig!!!

Kan någon förklara för mig, varför jag som är 30 år utsätter mig för att se såna där j-vla skräckfilmer!!!
Jag var ju skiträdd (o är 30, ja vet...) efter vi sett The haunting in connecticut.
Sa till min man Jag ska somna först...Tror ni de blev så, nepp, han snarkade på som inget hänt han. Där fick man ligga vaken själv till kl 3 o upp kl 5 då va de dags att göra sig ordning för jobbet... Va som dö sill när jag vaknade.
Nu har jag bestämt mig, ingen skräckfilm för mig, kan sträcka mig till thriller.

http://www.youtube.com/watch?v=MRJA3lN0xCQ
Trailer på filmen som jag såg...

Nu ska jag gå o se nån drama eller kanske en komedi ;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Bra gör som mej :-) Här är man vaken själv så trycka på länken gör ja INTE! ;-)

2009-07-08 @ 23:27:41
Postat av: Anonym

Ett litet tips när man ska se sånna hemskingar är att ha en kudde att gömma sig bakom...Haha

Kram V

2009-07-09 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0