Norra Berget

Idag har vi varit till norra berget eller som min yngsta son skulle ha sagt "stora lekparken".
Min vän S o hennes familj kom också dit, vi åt lunch o barnen lekte av sig lite.
Sen åkte vi o hälsade på mamma, o de va ett tag sen kan ja lova. Man måste åka runt halva jordklotet för att komma dit!
Nu har vi precis ätit middag, blev skräpmat idag å...

Min man har varit i syrrans lägehet hela dagen idag, de ska göra ett sista ryck så de kan flytta in nån gång.
Köket får de vänta på för de skulle ta ett tag innan de kom, men bara resten är klart så är de bara att flytta in.
Syrran, ni får väl gå runt i gårdarna o äta om ni inte har råd med skräpmat varje dag ;-)

Känns som luften gick ur mig efter ja ätit, blev skittrött!!!

Kram M

Kommentarer
Postat av: lolis

Han lyste som en solstråle när han som vanligt hojtade sitt hej!

"C" log med hela sitt ansikte och sa -vi ska åka till storalekparken idag och det ska bli jätte kul!

2009-07-06 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0