Tar vara på tiden

Vad livet går fort nu... Dagarna bara rullar på, o ja trivs lika bra på jobbet än =)

Har kommit på att jag tar ännu mer vara på tiden med barnen nu när man är borta från dem på dagarna.
Trodde ja skulle vara en trött mamma när ja kom hem o inte orka hitta på saker med barnen men så är de absolut inte.

Härom dagen när jag kom hem 18 så tog ja alla tre med mig på en kvällspromenad till affären, hur mysigt som helst!
På hemvägen sjung vi, gissade filmer o figurer=)
I förrgår åkte vi o hälsa på prinsessans gudmor, så kul! En människa som sprider glädje, man blir alltid så glad när man träffat henne ;-) Lilleman vände sig för första gången då också, från rygg till mage!

Igår bakade vi bullar, yngsta grabben kan de här med o baka bullar, har väl gjort de så många gånger, hihi.
Måste erkänna att ja var faktiskt trött i går när ja kom hem så ja tog mig en tupplur för o orka med kvällen.

Idag är de också en lång dag, slutar 18. Har inte sovit speciellt mycke i natt, lillgumman är orolig på natten. Hon gnäller o liksom slänger sig fram o tillbaka. Tror att de är tänderna, har sett ut som de ska spricka fram en vecka nu men de är seg de små rackarna. O de gör säkert super ont =(=(=(

Måste faktiskt få ett plus i kanten, har promenerat till jobbet varje dag, kan ni fatta, jag har rört på mig! De va inte i går...

Dags o gå till jobbet nu.

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

ja, din energi har det aldrig varit något fel på. Man önskar att man hade haft hälften av den :)

Kram S

2009-01-15 @ 10:28:01
Postat av: Loggy

Du är jätteduktig! Sen ska du ha ännu mer beröm för att du är ute och går på raster också!!:)

2009-01-15 @ 10:32:54
Postat av: Fruj

Ska ja erkänna att de bara hänt en gång de där med rasten, men de kanske händer fler;-)

2009-01-15 @ 21:00:17
Postat av: Fruj

Ja var får ja all energi ifrån... Nyttigt för mig o ta de lugnt också ;-)

2009-01-15 @ 21:01:30
Postat av: Anonym

ÅÅhhh vad du är duktig. Skulle själv behöva röra på fläsket, haha/V

2009-01-19 @ 00:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0