Sthlmsresan

Sthlmsresan va kanon!
Vi shoppade i 4 dagar så man va helt slut.
Små incidenter ja tänkte berätta=)

Vi försökte lära barnen att sitta ner när vi åkte tunnelbana, om de fanns plats. En tur så fick den yngsta grabben stå men efter ett tag så fanns de plats så dä säger min syrra till C
- Nu C kan du sätta dig.
Han börjar gå o tittar upp där han ska sitta o utbrister högt o tydligt
- Jag vill inte sitta bredvid en NEGER!
Jag trodde jag skulle svimma, sen är ja så förbaskad rädd för allt tok i Sthlm.
Tar grabben så nära mig som möjligt o säger (alltså detta är inte pedagogisk, men ja var tvungen...)
- Om man säger så där kan de sticka kniven i dig.
Ok, jag vet att detta inte var bra att säga men de bara slank ur mig av rädsla, de kunde ju ha blivit skit förbanad o slagit ner honom där på tåget!!! De var ju inte bara en...

När vi är påväg med minsta syrran till tågstationen, hon skulle åka några timmar före oss, så möter vi Reuben Sallmander. De är så kul o se kändisar man är liksom tvungen att titta två gånger så att de stämmer=)


När vi kommer in på tågstationen så är de ett jätte konstigt ljus, man blir liksom bländad. Men vem va de som stod där i trappan, jo självaste Michael Nykvist! De höll på med filminspelning, ja trodde ja skulle tappa hakan.



Man kanske syns till i hans nya film, en liten hårslinga kanske syns eller nåt, han sprang ju faktiskt förbi oss;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är rolig du!! Ooooops vad som kan slinka ur munnen på de små liven, och mammor=) Vi är ju inga kändisnördar vi....Haha vet ju hur VI är i STHLM.

2009-01-31 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0