Kallt vatten

Men nu har man fått motion idag så de räcker för dagen, promenad till jobbet hem o sen till affär o hem, nu har man varit flitig=)
I morron åker vi till Sthlm!!! Jag verkligen längtar o ja kan säga att de inte bara är jag, 2 grabbar som räknat ner nu i 2 veckor.
Har massor med saker jag vill/ska köpa
* Jeans
* Tights
* Skor
* Smink
* Halsband

På grabbarnas lista står de LEKSAKER =)=)=)

Igår badade lillgumman i sin balja i badkaret, sen kom äldsta grabben hem efter träning o skulle duscha så han ropar på oss att baljan är i vägen. Min man häller ut vattnet när han står i badkaret o vattnet va ju kallt eftersom de var ett tag sen hon badade, han utbrister " Ååå hua va kallt, tyckte lillgumman de här va skönt o bada i"



Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0