P-Lisa

Igår va vi in till birsta o shoppade lite. Hittade en klänning/tunika för halva priset. Till lillgumman köpte vi en sån här braig baddräkt, "Play safe in the sun" Tittade om de fanns nån sån tröja till min äldsta för han har så lätt att bränna sig men ingen storlek naturligtvis...
När ja var på birsta så retade jag upp mig på folk som INTE kan parkera, vad är det de inte förstår?!?! Man kan inte göra sig egna parkeringar, ska en ambulans komma dit har de inte möjlighet att komma ända fram för de står idioter i vägen! Vet nu va jag vill jobba extra som P-Lisa på parkeringen i birsta, fattar ni va jag kommer dra in pengar! Nackdelen är väl den att jag kommer få nån brevbomb eller nån som kör över mig eller backar på mig, men de är smällar man får ta. Inte jag som gjort fel, gör bara mitt jobb=)=)=)=)=)


I fredags spelade vi spel till kl 3 med mina systrar, sambo, o kusin, kuligt.
Då dog lilla Nemo också, så nu han är "bortspollad". Jag gick ner på äldsta grabbens rum för att hämta ett spel o tittade in i akvariumet o där låg han under pumpen, jag tittade länge för att se om han kunde ge mig ett "tecken" typ gapa eller blinka med ögat eller kanske röra en liten fenan, men icke, han var stendöd. 
Köpte 2 nya fiskar igår, en heter Alexander (beter sig som han har nån bokstav) o den andra heter Jimmy=)
Jimmy är min äldsta grabbs fisk o Alexander är yngsta grabbens, de här två är de mycke mer fart på. Lilla Nemo dog säkert av sin ensamhet=(


Blev sent igår, syrran o kusin va här, somna kl 4 o upp 8 i morse. Ja va som en dö sill, nu är de slut på nattfrämmande;-)
Såg "Twilight", blev super besviken, trodde den skulle va bättre än den va...


Tvättstugedags idag igen.

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggan

Hhahhahaaaa, JIMMY?????

2009-01-04 @ 15:30:54
Postat av: Anonym

Japp ;-) Vet inte om han tog de för att han tycker han ser likheter eller om han bara gillar namnet=)=)=)

2009-01-04 @ 16:45:28
Postat av: Anonym

Du är väl ingen av dem som ställer dej på handikapp platsen vid ica o tar ut pengar ;-)

2009-01-04 @ 21:05:28
Postat av: J

va hände här då?? Kom de upp 2 hmm jag som skrev iaf ;-) /J

2009-01-04 @ 21:13:26
Postat av: Fruj

jo, där har man stått o lämnat bilen med en stor handikappskylt fram=)=)=)

2009-01-04 @ 21:14:30
Postat av: Anonym

Hahaha du är rolig du! P-Lisa där!!!



Trist med fisken=( Blev K lessen? Den kanske dog av anorexi/bullemi eller som du sa ensamhet. Tror nog att dom gärna vill ha en kompis ja....Dom här blir nog gla som får va me varann...Roliga namn på dom, är det barnen som bestämmt eller hette dom så från affären, haha

/V

2009-01-04 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0