Ladda mobilen

Nu har man jobbat sin första dag efter mammaledigheten, å ja är helt slut, hur ska detta gå... Tror ja är trött för jag är ju absolut inte van o kliva upp på morron, men de vänder nog snart. Tur man är ledig i morron igen ;-) I morronbitti blir de "våga vägra kliva upp" för mig, ska bara njuuuuta av sängen.

Idag har mamma o syrran tagit grabbarna på badhuset, de har haft supermysigt.

Min äldsta son har börjat smsa som ett tok till en tjej, så nu sa ja att han får ta de lite lugnt när han smsar för snart får han slut på pengar. Vet ni va han sa...
-Men mamma varje gång ja laddar (ström) så får ja ju pengar
-Hahahah, va har du fått de i från?
-Du sa de
-Men jag mena när du laddar med pengar...hahahha.  Så du har trott att varje gång du laddat mobilen där (pekar på strömsladden) så har du fått pengar?
-Jaaaaa=)
Hur gullig är han inte, min gullegris!


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå? Du är väl van att kliva upp tidigt på morgonen.Har nog hört hur du klagar för att B INTE kliver upp ja, Hahaha

Har han skaffat tjej K? Roligt!Vad ska det bli för tjejtjusare av honom?/V

2009-01-05 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0