Halka

Yngsta grabben har sovit hos syrran i natt o i dag har de lekt ute, grabben va helt salig när han kom hem! När är de min tur att låna Lillprinsen då??? Moster ska nog röva bort han nån dag=)

Tog en kaffetår hos vännen J o sambo o illfia, hur gullig är na inte! Hon vet hur man charmar ;-) Fick höra henne säga 2 ordsmening, gulligt!

Spelade monopol för ett tag sen men tror syrran blev trött o ville gå hem, eller va de så att JAG låg bra till ;-) Tror mer på de, haha

Igår när ja drog ur motorvärmarsladden så halka jag o slog halft ihjäl mig, hamna som en strandad val, plattfall på MAGEN... Undra hur många som såg mig, lillsyrran C, vek sig av skratt. Hon hörde bara, "Waaaa" när hon titta så låg ja där på magen o kunde inte resa mig för jag skrattade o hade ganska ont lite här o där. Så passa er för att halka under den fina pudersnön!



Kram M


Kommentarer
Postat av: Loggy

Hahhahaaa, fantastiskt roligt! Synd att man missade det, och tur att du inte slog dig alltför mycket!



Kram!

2009-01-10 @ 10:15:52
Postat av: Syrran J

Nåt lån av lillprinsen lär det nog aldrig bli, men jag har hört det ryktas att lillprinsessan finns till utlåning ;)

2009-01-10 @ 21:08:35
Postat av: Fruj

De ryktena är nog INTE sann, så du vet;-)

2009-01-10 @ 21:33:24
Postat av: Anonym

Hahaha... vet du? På Pettersons har dom skor med inbyggda broddar! Det kanske vore något att satsa på?/V

2009-01-10 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0