Gillar mitt jobb

Jag verkligen gillar mitt jobb, den ena dagen är inte den andre lik.
Barnen är helt fantastiska, kommer mycke roliga kommentarer o funderingar från de små liven=)
Jobbar super bra med de andra två, tycker jag iallafall, tänk om inte de tycker de ;-)
(Roligt att jobba/träffa dig också J, ska du veta, hihi)

Jag har ju liksom "tuffat" på mig när de gäller att säga va ja tycker, men aldrig så de sårar nån, då vill ja gärna dra nån "vit lögn". Har en sak ja skulle behöva säga, men klarar inte av de, ja är skit rädd!!! Så va f-n ska ja göra...  Kommer säkert komma till en "punkt" då jag måste säga, ja va inte så tuff som ja trodde =(

Saknar mina barn när ja är på jobbet, får sån här "super längtan" efter dem. Min man njuter av att vara hemma, o de förstår ja, nyttigt för honom. Mina barn sa igår när ja kom hem "Men mamma, va länge du varit borta idag" Charmtrollen, de saknar mig än så länge ;-)

Men vet ni va min yngsta grabb sa för några dagar sen, han hade namnsdag så vi hade sagt "Grattis på namnsdagen"
Senare på kvällen va han ute o lekte så säger en kille " Grattis på namnsadagen "Då svarar min grabb"Jag har inte namnsdag, jag har farsdag" Inte lätt o veta va de är man firas för=)=)=)

Nä nu är klockan mycke, skulle ha lagt mig för länge sen, men man fastar väl som vanligt framför den här dumburken!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0