11 minus???

I morse innan jag gick till jobbet så kollade ja på termometern hur många grader de var ute, 0 stod de, va skönt tänkte ja. När jag kommer ut o går en bit så börjar de bli liiite kallt om öronen så jag fäller upp huvan på jackan. Hade bara strumpbyxor o stövlar eftersom de va nollgradit...
När ja kommer till jobbet så är ja iskall om benen o då säger de att de är 11 minus ute, ja står som ett livs levande frågetecken...
Jag hade alltså missat ettan framför nollan när jag tittade på termometern, så klantigt, om jag vetat att de va 11 minus så hade jag nog klätt mig liiite mer=)
Tror ja tar bilen i morron om de är lika kallt, så dök latmasken fram, haha



Om de blir så att jag går så kommer ja se ut så här:


Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0