Busvissla

Jaha då har man haft en mysig fredag kväll på isen med barnen o släkt eller rättare sagt jag stod bredvid med fika=)
Vi var min familj, syrran hennes sambo o lilleman, moster es familj, moster bs familj, 2 andra familjer som moster känner.
Jag o lillgumman o syrran, sambon o lilleman tog en promenad dit. Snön bara vräkte ner, så typiskt när vi ska hit på nåt.
Grabbarna tyckte de va super roligt att åka o fika o de är huvudsaken.

Nu har vi precis badat o yngsta grabben visslade för fullt i badet. Jag lärde honom hur man busvisslar efter tjejer, han flina o provade tyst. Gick ett litet tag också busvissla han o säger "Tycker jag du är snygg nu mamma"
Sötprins!

Äldsta grabben gick raka vägen in o satt sig i fåtöljen o somna på 2 sek, han va helt slut.

Mycket lyckad kväll!
Va ska vi hitt på nästa gång tro, pulkabacken kanske =)

Kram M


Kommentarer
Postat av: Moster B

Sötprins!!!!!! Ja nog tycker han att mamsen är snygg :-)

Ja det var mysigt förrutom att jag inte fick tackla dig i rinken.. på med rillorna nästa gång hehe

Nästa gång pulkbacken..fasiken hur länge sen var det sen vi hade vinter med snööööööööö. Kram från moster som har äran att snart ha lillan :-) Vem har grabbarna då????? Är det inte lika bra att jag har dem är här å? Tycker ja!

2009-02-06 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0