"Dolly Patton"

Har varit o vägt lillgumman, de va inte mycke till vikt, 6740g, 67 lång o hon blir 1 år nästa tors. Mera smör blev ordinationen.

Tog en sväng till Birsta o handla lite, gud va roligt de är att shoppa men mindre roligt att de kostar pengar...
Köpte två par nya byxor till lillgumman, en ny mössa till yngsta grabben o två ljus till tårtan en med siffran 1 o en med 6, yngsta grabben fyller ju också år snart, eller om ca 1 månad, tiden går fort.

Inatt blir de sova på soffan för mig, ska sluta amma har jag bestämt, usch hon kommer va såååå ledsen =(=(=(
Måste säga "Dolly Parton släng dig i väggen", f-n va stora mina är nu o ont gör de! Jag kommer inte kunna sova på magen inatt, ryggläge får de bli...


Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Lycka till!!! Går nog bra om en stund, håll i dej o ge dej inte i 1a tage ;-) Kram

2009-02-09 @ 21:33:39
Postat av: J

Lycka till vännen! Kommer gå bra. Stå fast vid din grej nu så går allt fint o alla kommer må bra o va pigga sen ;-) Kram

2009-02-09 @ 21:36:17
Postat av: J

Lycka till! De kommer gå fint. Vet att du kommer sakna de ;-) Men om en stund mår ni alla bra o är pigga haha Håll bara fast vid din grej nu kram

2009-02-09 @ 21:48:36
Postat av: J

Va händer med mina kommentarer???? Först kommer ingen upp o jag gör om å då kommer ALLA ojojoj va gör ja för fel?? ;-)

2009-02-09 @ 21:50:10
Postat av: Anonym

Du får B snutta på dom så blir det mindre tryck!!Haha perverst=)

Lycka till/V

2009-02-09 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0