Oj, oj, oj

Oj, va mycke fina grejor hon fick igår=)
Av hennes farmor fick hon stickad dress, så kul o få nått som hon gjort, är så glad att jag har någon som stickar ;-)
(Är inte denna som är på bild=)


Av mina systrar fick hon en princess tevagn med tillbehör på, men fatta va gulligt!
Lillgumman tyckte rosen som stod i vasen var roligast ;-)
Fick även ett princess fotoalbum med kort i.


Av mamma o pappa fick hon en rosa dockvagn o den va lika fin den å!!!


Av min mormor fick hon My little ponny häst som pratar, gu va hon skrattade o drog omkring på denna häst igår. Den får ligga i den fina dockvagnen.



Av mina mostrar fick hon en rosa/lila leksaks mobiltelefon, rejäla gelkritor och en Hello Kitty tröja.

Mobiltelefon vägarar hon släppa, äntligen låter hon bli min ;-) Idag ska hon få rita sin första teckning, fatta hon har inte fått rita någon än, pinsamt o säga....

När min moster E kom in i hennes rum igår kväll så sa hon "Oj va man blir bländad av allt rosa"...haha
Åå de stämmer ju faktiskt, de är mycke rosa i hennes rum nu, märks tydligt att jag haft två pojkar innan.
Man får väl njuta så länge man kan bestämma vilka färger, leksaker o kläder hon ska ha, snart blir de säkert protester ;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: W/Farmor

GRATTIS till A i efterskott. Det är inte klokt vad tiden går fort, kan förstå att hon var gullig i den långa klänningen.

Krama om alla

/I

2009-02-22 @ 14:00:45
Postat av: Anonym

HELT otroligt att du FOTAT alla grejer:)/moster e

2009-02-23 @ 14:33:20
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0