Min mans roliga replik

Man: ska ja lägga lillgumman nu?
Tittar på klockan samtidigt som han säger de
Jag: ja, de kan du väl men då vaknar hon vid 7 tiden i morron men de gör ju inget.
Min man tittar på mig som ja vore dum o säger
Man: Tycker du ja är rolig eller...
Jag: *asgarvar* men nu sa du väl lite fel...
Man: ja, de gjorde jag nog...
Han menade ju "Tycker du att du är rolig eller" Men de han sa blev de ju en helt annan betydelse, haha

Han är lika duktig på uttryck som mig inte lätt o veta hur man säger, man blir ju som dom man är med, eller ;-)

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lät som de vore DIN mening :-) Som du skulle sagt: "yr i hönan" hahaha ;-)

2009-02-16 @ 20:14:40
Postat av: Anonym

kalas torsdag????/moster e

2009-02-17 @ 10:49:49
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: fruj

Japp, kalas på torsdag=)



2009-02-17 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0