Kallt o jag MÅSTE gå

Fy va kallt de va ute idag då... Jag som ska promenera till jobbet o har precis duschat, hua.
Bäst man klär sig ordentligt, inte min starka sida...
Klockan är nu 5.30 o bäst jag börjar röra på mig så jag inte kommer försent, va bara tvungen att gnälla lite om att de var kallt o jag måste gå!
Min man måste ha bilen för han kan inte gå, som han uttryckte sig igår.
Han ska med lillgumman till tandläkaren för första gången.
Fattar ni, hon sa visa upp sina små 4 tänder som precis kommit fram. Kommer inte ihåg att man gick så tidigt med grabbarna. Nä nu måste jag skynda!

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har väl TVÅ bilar ;-)

2009-02-09 @ 20:02:40
Postat av: Fruj

Japp, men bara EN att köra ;-)

2009-02-09 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0