Ingen "sportmamma"

Jag har kommit på att jag är ingen "sportmamma"... Gillar ju liksom inte sport överhuvudtaget, kanske spela lite fotboll men inge mer.
Men ibland måste man ställa upp för sina små liv o idag är just en sådan dag.
Min äldsta grabb har haft innebandy matcher idag.
O en sak som jag blev irri på, första matchen hade de kl. 12.15 o nästa kl.15, va ska man göra i 2h????
Ska erkänna att de va ganska kul o se sin egen son spela fast han ibland såg lika intresserad ut som mig ;-)

Mamma o Pappa ska bjuda oss på Kina idag, de tackar man inte nej till. Så tusen tusen tack mamma o pappa!
Vi tar oss aldrig råd själv o går, vet inte varför... Tur de erbjuder sig ibland=)

Veckan har bara flytit på men inte hunnit blogga så mycket =)
Ja, alla vet ju att i måndags hade jag den STORA separationsdagen, jag slutade amma!
Tisdag hade vi möte på kvällen.
Onsdag va jag på en kanon föreläsning om "självkänsla"
Torsdag tvättstuga
Fredag kopplade bara av
Igår blev de lite av varje, shopping, gomat o bakelser, film o kortspel.

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggy

Hahhaha, nä man är ingen sportmamma direkt, men det är bara att bita ihop för grabbarnas skull. Rätt vad det är så får de in ett mål, jag missade dock Kims idag:(

2009-02-15 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0