Dagen började med...

...sång för lillgumman, "Ja må hon leva" Äldsta grabben fick ge ett paket innan han skulle gå på skolan. Hon fick en baddocka med badkar o nån liten flaska.


Hon kastade iväg dockan o baljan o kröp omkring med flaskan=)
Lillgumman fick mannagrynsgröt till frukost, första gången hon åt de, o va hon tyckte de va mumsigt, tror ja, haha
Baddags o på med finkläderna, Hello Kitty klänningen, hon blev sååå fin!

Ny finstickad Hello Kitty klänning strl 62

Då var de dags för paket 2 o i den fick hon en Hello Kitty spjälsäng, såå sööööt!






Men tror ni inte på f-a-n att de skall jävlas! När vi skulle packa upp den är de en spricka i trä, ja ville bara grina.
Arg som ett bi, fast jag vet att de är inte deras fel, skickade jag ett mail o bild till dem o skrev hur de låg till o ville gärna ha en ny innan helgen. Efter ca 10 min ringer de upp o förklarar att de skall skicka en ny gavel så fort som möjligt. Så då kunde vi sätta ihop sängen iallafall o kasta den trasiga när den nya kommer, så allt löste sig till de bästa. Jag monterade ihop den o lillgumman ställde sig snabbt bredvid den o börja skjuta den som en gå vagn ;-)

Så här ser sprickan ut :(


Efter vi lekt en stund så blev de lunch o sov dags. Hon sov inte särskillt länge, men de gör ju inget, de är ju hennes dag idag=)
När äldsta grabben kom hem var de dags för tårtan. Jag fick göra min första rosa tårta med en liten prinsesskrona på.
Lillgumman fick äta sin bit själv o då kan ni tänka er hur hon såg ut, så då blev de bad nummer 2.
Nu leker hon för fullt o min man lagar middagen idag, skräpmat ;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Irreterande när det är trasigt. Men jäkligt fin!!/V

2009-02-19 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0