Blött???

Blir ett kort inlägg, ska gå o se den där serien på 4:an om Knutbyn.

Jag o yngsta grabben va till tvättstugan förut. Så sätter han sig på en kant, sitter där ett tag o sen säger han:
- Oj, va kom de där blöta ifrån???
Tittar ner på sina skor o overall och på golvet är de som en liten blöt fläck.
- Du kanske va blöt under skorna av snön och de har smält, svarar jag
- Ja, kanske de säger han lite tveksamt.

Han ställer sig o går en bit o sen säger han
- Jag har ju faktiskt kissa på mig
Jag trodde han skämta först eftersom han de va många år sen de hände, men ser på honom att han blir generad lillagubben.
Sånt som händer=)

Nä nu börjar de!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0