10 barn

Va de nån som såg de där programmet, hmm va hette de nu då, Familjen annorlunda tror ja de hette.
En av dessa familjer hade 10 barn, fattar ni 10 st, de är ju ett helt fotbollslag.
Varför skaffar man så många barn... Jag är barnkär men nånstans finns de ju liksom stopp.
Man måste ju hinna med barnen o jag har fullt sjå med tre. Tänk om de skulle vara 7 till, hjälp, ja skulle slitas i bitar.
Nä nu är de stopp på barnfronten för oss. Ska bara njuta o ge all min tid till mina 3 gullungar! OK inte all tid, måste ju jobba o blogga också, men så mycket tid som möjligt ;-)

Kram M


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du klarar lekande lätt av dina tre barn.Ge dej bara lite mera sömn.

2009-02-05 @ 08:30:42
Postat av: Anonym

Håller med dig att man ska ju räcka till åt alla. 3 är lagomt!/V

2009-02-05 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0