Snabba ryck

Har varit effektiv här på morron...
Började med att göra en liten potatisgratäng eftersom en av oss inte tycker om den andra ja ska göra;-)
Skalade 2 kg potatis o la dem i vatten.
Nu har vi precis ätit frukost hela familjen, så mysigt att äta alla tillsammans, de händer inte ofta kan ja lova!



De som återstår på min lista idag:

Vika lite tvätt
Hänga en tvätt
Ut o plocka granris
Ut o leka med barnen
Åka o tända ljus på graven
Köpa ljus, snabbis till birsta, så kan ja handla ett nytt nagellack också;-)
Stryka vita stora dukar
Duka
Fixa käk
Bada barnen o fixa till dem
Göra mig i ordning
Kl: 17 kommer gästerna

Tur jag har en man så vi kan dela på sysslorna =)=)=)
Ååå va ja tycker de här är roligt!

Vännen J har erbjudit sig o hjälpa till, tusen tusen tack men ja tror vi hinner, ja är så snabb av mig haha

Kram M


Kommentarer
Postat av: J

Tack för en trevlig kväll! Kul att vi fick komma :-) God fortsättning Kram

2010-01-01 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0