Skogsmulle

Nu är ja inne på min tredje dag av semestern, oj va de går fort!
Ingen sol i dag heller, bara regn =(
Skulle vilja åka någonstans med hela familjen men har inte kommit på vart.
Vi va ju till Sthlm när ja hade min första vecka i juni men känns iallafall som jag vill att vi ska göra nått.
Förslag?
Man behöver ju inte åka så långt.
Nästa vecka ska vi till udden o sova över o de är ju super mysigt, man känner sig som en riktig skogsmulle där. Barnen verkligen längtar!

Kommer att ta en tripp till norra nån dag de är sol, de är ett måste. Sen ska vi väl en sväng till min mans bror i Sollefteå Så några små trippar blir de nog av. Idag skulle jag faktiskt vilja åka till dollar i Härnösand, va rätt länge sen ja va rätt länge sen ja va dit. Få se va som händer.

Ha en regnig dag!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0