Restaurang

Igår bjöd ja min vän J på restaurang för helgens bravader ;-) Vi hade de super mysigt med gomat ute i solen o massa kärring surr!

På dagen åkte ja, min man, lillgumman, yngsta grabben o svärmora till dollarstore. Där handlades de en hel del, massa saker som jag redan har men de är ju bra att hamstra, eller hur syrran J, haha.
Äldsta grabben fick vara hos N o lilleman, han ville ju som vanligt inte följa med nånstans. O nu har han dessutom blivit rädd för att de ska komma nån mördare hem när han är själv... Undra om han sett nån otäck film eller nått...

På kvällen satt vi oss ute på framsidan o myste, fick sällskap av några grannar o syrran C.

Idag har vi shoppat lite saker på birsta, hylla, muggar, hängare till badrummet. Hade ju några asfula kopparfärgade saker som snabbt åkte ner o upp med de fräscha vita nya grejerna=)
Har varit supertrött idag o huvudvärk, så typiskt när de verkligen varit kanonväder.

Efter middagen åkte vi o hälsade på vännen A på berget, kul o träffa dig, va ju ett tag sen ;-)
Nu sover lillgumman o grabbarna ser på tvn. Äldsta grabben är inte bra än, va till vc idag o fick en ny spray få vi se om de går till sig, lider med honom lillgubben =(

Tror vi ska mojsa ner oss i sängen o se en film, få se vem av oss som somnar först, tippar på mig själv, haha

Natti natt

Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Tusen tack gullevän! Detta hade NI inte behövt. Men mysigt hade vi ;-) Kram

2009-08-07 @ 22:59:33
Postat av: Loggy

Tack för besöket! :)

2009-08-08 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0