Helt sjukt

Här i familjen är vi super sjuka!!! Min man blev sjuk söndagen då vi åkte till udden o yngsta grabben natten till tis o jag på morron på tisdag, på onsdagen va de lillgummans tur. De är de värsta ja varit med om, vi har legat/ligger sen vi blev sjuka, den som är på benen o pigg är äldsta grabben. Han skriker så fort vi kommer för nära honom, förståligt, han är liv rädd å få detta.
Symptom: Huvudvärk, feber, hosta, ont i kroppen, snorig
Låter faktiskt som svinen hälsat på oss, men hur vet man de???
I morron ringer ja vc, de få ge oss nån dunderkur, nu orkar vi inge mer!

Vi hade de jätte bra på udden iallafall, fiska, grilla, bada, åkte flotte.
Ena natten så skulle min yngsta syrra vara eldvakt, jisses va varmt hon hade. Tillslut skrek både ja o min andra syster "låt brasan dö ut"
Hon va så smart att hon hade kastat in 4 vedträn på engång hela tiden för då fick hon sova längre...
Hmm, de som hände va att de blev ashett, vi verkligen flöt bort, haha.
På måndagen va vi 29 stycken glada människor på ön, helt otroligt. Nästan hela släkten va där, underbart, vi grillade o umgicks.

Nu vägrar ja vara sjuk nått mer, nu får de vara nog!

Yngsta grabben har tappat båda framtänderna, så han ser ju hur rolig ut som helst nu, haha

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Jag lider verkligen med er. Det är så himla jobbigt att vara sjuk så länge. Till slut börjar man fundera om man någonsin ska bli frisk igen. Extra jobbigt också om alla i familjen är sjuka.

Krya på er! Och uppsök läkare nu.



Kram S

2009-08-17 @ 06:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0