Första semesterdagen

Längesen man skrev här ... Kanske för de inte hänt nått i mitt liv... Snarare tvärtom ;-)

Har kommit på en sak nu va som gäller mig:

De som inte dödar de härdar!

Idag är de min första semesterdag, helt underbart!
Vaknade av att den strålande solen.
Min man åkte iväg en snabbis o då fick ja rå om min väns dotter E, så mysigt.
Sen tog vi en tripp hela familjen ner på byn o mötte upp mamma o pappa för att käka lite lunch ute. 
Blev ett kycklingspett för mig, mums. Efter de hälsade vi på svärmora.
På hemvägen stannade vi hos syrran o sambo, satt ute i solen o fikade.
Nu sover lillgumman en andra gång så ja ska nog passa på att dammsuga lite.
I kväll kommer min vän S så ska vi ta en prommis med barnvagnarna.
Nämen, nu vakna hon, kan nog dammsuga iallafall, haha.
Ha en solig kväll!

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Kul när det händer mycket :)

Tack för promenaden, det var uppiggande.

Hoppas på fler.



kram S

2009-08-04 @ 07:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0