Väntar

Nu bara sitter ja här och väntar på de där samtalet " Hej, nu är de klart och det blev..."
De är 2 timmar sen jag hörde nåt från dem och då låg hon i badet med lustgas.
Jag bara längtar att bli moster, första gången också!
Så kul att det bara kommer att vara 7 månader emellan min yngsta och hennes.
Va mycke roligt de ska ha med varandra när de växer upp.
Jag och mina systrar umgås ju rätt mycke och de är så kul!
Tar nog ett bra tag innan min yngsta syster skaffar barn, hon är mest ute o roar sig med grabbarna;-)
Och de gör hon rätt i, lek av dig först syrran C!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du väntar gör vi alla. Konstigt att man är så involverad i detta, men jag har ju känt din syster

sedan hon kom ut :)

Herregud vad nervöst!



kram S

2008-09-16 @ 17:56:06
Postat av: A

Grattis!!! Ja och naturligtvis grattis till den nyblivna mamman också! Visste att det var en kille:))

2008-09-16 @ 18:31:03
Postat av: J

GRATTIS vännen, nu haru äntligen blivit moster!

Fatta den känslan? Du som har mostrar själv o till dina barn :-)

Nu är DU moster själv, kul!

Grattiskram till din syster m sambo åxå givetvis ;-)

2008-09-16 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0