"Tror"

Va till "mitt andra hem" med min vän A och sen möte vi upp vännen V (som är syster till A).
Strosa runt på olika affärer och avslutade vistelsen med mc donalds (igen).
När vi är på väg hem så håller A i min handväska så de ska gå lättare för mig att sätta in lillprinsessan i bilen.
Hon står länge och liksom funderar eller va hon gör ,men när hon sätter sig i bilen säger hon, de här låter säkert inte lika kul som när hon säger de "live"
A :"Ja tror jag hör musik"
Jag: " Tror...Ööö har de börja "ringa "i dina öron" med skratt i rösten
A: *ASSKRATTAR*
Jag: "Det har väl med åldern att göra... Lät faktiskt som du satt på hagalid eller nåt o svamlar om att du hör musik..."
A: Trodde att de slog på musik i bilen när du öppna, men de va de inte..."
Jag: "Tur du inte sa att du hörde röster för då hade jag blivit rädd..."

Vi sitter där och gapskrattar och allt blir bara tokigare men till sist kommer vi fram till att de var min mobil som ringt FYRA ggr... Ett gott skratt förlänger livet, nu kommer jag leva till 120 tror jag ;-)

När man kommer hem o in i köket så står de ett blomarrangemang på bordet. jag springer dit och läser på kortet.

Till min underbara fru
Tack för att du finns o står ut med mig!
Love you!

Jag blev överlycklig, glad, rörd,överraskad... Han kan bara han vill ;-)

Åkte till lilleman o snusa lite på han, åå va han är vacker. Blev bjuden på kaffe o bakelse, mums den var supergod!

En sista sak.
Lillgumman har suttit själv för första gången, idag på sin 7 månadersdag. Hon tog sig från alla fyra till sittarställning=)

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0