Sista minuten

Oj, va jag stressa nu, blev inte som jag tänkt mig. Min äldsta son har frilufsdag idag så då innebär de att fika ska med.
Festis, smörgås, kakor o äpple ville jag skulle få plats i den DYRA braiga tupperware lådan, men de fick inte plats hur jag än gjorde. Och detta tog en väldig stor tid av mig. Oj oj va klockan tickar fort i bland...
I med gympa och extra kläder i samma veva kommer jag på att grabben kanske ska kläder PÅ sig också, stress, stress.
Min grabb är en sån som vill komma i tid till saker, helst vara lite före, så rädd att komma försent. Också har han en sån här yrmamma som alltid är ute i sista minuten=)
Tur grannen ringde och frågade om han ville åka till skolan så nu hann han iallafall.

Prata med syrran nu, ska få åka hem efter att läkaren tittat så allt är ok, snart får man se de lilla underverket!

Klicka för att visa Megabild! Tupperware lunchbox, helt ny!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Moster B

HEJ ny moster!

Var det morgonen vi var förbi.. du såg rätt nyvaken ut.. Ja tur det är ordning på pojken att han vill komma i tid! Stor kramen.. ps min DYRA tupperwere låda har jag inte ens packat ur påsen än...phu

2008-09-17 @ 21:20:15
Postat av: Anonym

ja de är stresssss....men när alla flyttat hemifrån då bli de TYST...o de kan vara jobbigt oså/moster e

2008-09-17 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0